Translate

18 april 2014

Fokus...fortsättning

Oj, vad jag var trött igår kväll. Jag somnade före 21 och ändå var jag halvt groggy när jag vaknade vid sex i morse. Jag som inte skulle göra något annat än träna och fokusera på det och maten, satte igång och skura rent på balkongen och bar upp alla stolar, krukor och annat som ska vara där från källaren. Men jag är jättenöjd med min första påskträningsdag.

När jag vaknade klockan sex så låg jag kvar en liten stund. Det var skönt, det brukar jag aldrig göra. Men gymmet öppnade inte för än nio idag så jag tog det lugnt, gick på nästan en timmes PW. Hann äta frukost i lugn och ro, bädda rent, köra två maskiner tvätt och diskmaskinen...det är svårt att varva ner...men sen är det inte mer att göra här hemma idag än att gå och handla och laga middag.


Foto:Privat

När väl gymmet öppnade trodde jag nästan jag skulle vara först, men det var redan några på plats. Men det var gott om utrymme så jag släpade mina kettlebells till en bra plats och körde igång. 15 minuter av det andra passet jag fick av Stefan. Det var tungt och svettigt men jätteroligt. Dessutom var min första PT Ian där och jobbade och det var ett tag sedan vi sågs så det var kul att prata lite och skryta med vad jag åstadkommit med mig själv.

Lite påskpynt lyckades jag fixa igår också. 

Foto:Privat

Härligt långfredag på er!

Dela gärna min blogg om du tror att nån du känner vill läsa.
E-posta mig på: inifranochut@outlook.com
Gilla Inifrån och ut på Facebook HÄR (LÄNK)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar