Translate

12 april 2014

Borta bra men hemma bäst!

I natt har jag sovit så tungt. Jag sov 10,5 timme i ett sträck och vaknade halvt groggy. Men nu efter ett par koppar kaffe och min egen frukost så känner jag mig helt ok. Solen skiner så vackert utanför men jag håller mig inne, vilar huvudet och fixar med tvätt och annat efter resan.

Bild:Google


Senare i eftermiddag ska jag på dubbelfödelsedagskalas. Det ska bli jättekul och nästan hela släkten är där och det blir alltid livat och bra stämning. Därför vet jag att det lilla min hjärna hunnit varva ner idag kommer att speedas upp igen. Men det känns okej nu, det får jag ta. I morgon blir det nya tag, med träning mat och vila.

Foto:Google

Det känns så bra att jag har kommit till en massa insikter om mig själv och vet hur jag ska göra för att må bra. Synd bara att jag då och då inte lyssnar på mig. Men det är ju, som bekant, svårt att lära gamla hundar sitta så jag får traggla med mig själv helt enkelt.


Dela gärna min blogg om du tror att nån du känner vill läsa.
E-posta mig på: inifranochut@outlook.com
Gilla Inifrån och ut på Facebook HÄR (LÄNK)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar