Translate

13 april 2014

Söndagsdepp

Jag har inte hunnit vila, jag känner det, det hade behövts en dag till. Min plan var att hoppa upp tidigt idag och ta en PW och sen träna på gymmet. Men jag klarade inte att gå upp. Och när jag väl kom upp så satt jag i flera timmar i morgonrocken och glodde in i datorn.

Sen rykte jag upp mig lite och gjorde nytta. Tvättat massor, förberett middag, beställt mat från Mathem.se och fixat och donat i största allmänhet och förberett för veckan som kommer. Tack och lov är den för min del bara tre arbetsdagar lång.

Nu känner jag mig nöjd med det jag gjort men är ändå deppig lite grand. Det är tröttheten som gör det och att mitt huvud inte fått vila sig tillräckligt.

Jag ska lägga mig tidigt ikväll och efter minst 8 timmars sömn ska jag PWa (det ska ju tas solrapportfoto) och sen gå till gymmet och köra hårt som bara den. För träningen dämpar ångest och depp. Det vet jag, så egentligen borde jag tvingat mig idag, men se det gick bara inte. Moment 22 kan man säga.


Bild:Google

Dela gärna min blogg om du tror att nån du känner vill läsa.
E-posta mig på: inifranochut@outlook.com
Gilla Inifrån och ut på Facebook HÄR (LÄNK)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar