Translate

29 mars 2014

Pollen

Jag älskar den här tiden. Solen börjar värma och man får lite hopp om att snart kunna klä sig lättare och njuta av värmen. Men i år tror jag pollensäsongen slår alla rekord. Jag har inte kollar upp om det är så. Men för mig är det värre än på många år.


Foto:Google


Jag har testat mig hos läkare för länge sedan men då konstaterades det att jag inte har allergi utan bara är överkänslig och då kan man inte se vad det är jag reagerar på, så jag får gissa. Men reagerar gör jag, det kan jag lova. Det sticker i näsan och halsen och jag nyser och snorar och har mig.

Så här ser dagens pollenprognos ut. Kan det vara al?

Foto:Skärmdump från pollenappen

Nåja, det är bara att knapra tabletter och nässpraya mig så ska jag nog överleva det här. Jag vet ju också att det är jättemånga som har det mycket värre än jag och jag lider med er.

Dela gärna min blogg om du tror att nån du känner vill läsa.
E-posta mig på: inifranochut@outlook.com
Gilla Inifrån och ut på Facebook HÄR (LÄNK)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar