Translate

13 april 2013

Så vansinnigt märkligt!!


I veckan när jag gick ut på min vanliga PW-runda på morgonen så höll jag, ärligt talat, på att skita på mig av skräck. Precis intill gångvägen står den här tingesten. Det var fortfarande inte helt ljust ute så först tyckte jag bara att det var en hund som stod väldigt stilla. Sen såg jag fågeln och sockeln.

Flera frågor uppenbarade sig direkt: Var kommer den i från? Vem har ställt den där? Varför? Efter en stunds funderande kommer andra frågor. Vem har bestämt sig för att stoppa upp en hund som har en fågel i munnen? Vad är det för fågel? Var har den varit tills nu? Den är ju rätt sliten så jag antar att den är gammal.

Jag tyckte i många dagar att detta var en sån märklig och lite läskig upplevelse att jag inte velat publicera detta förrän nu. Hoppas ni inte blir lika rädda...


Foto:Privat

2 kommentarer:

  1. Men så sjukt! Var är det nånstans?????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äppelträdgården. Den är borta nu som tur är.

      Radera