Translate

13 april 2013

Lördagsblandning

Lycka! Morgon-PW i regn och plusgrader. Snön försvinner i ilfart så låt det regna på!!

Idag blev det ingen klättring, bara en "vanlig" snabbrunda på en timme. Det är lerigt i backarna nu så jag väntar nån vecka.

Foto:Privat

Mellistips:

Blanda ett ägg med ca två matskedar Hasselnötssmör. "Smöret" är gjort på lätt rostade hasselnötter som malts till en krämig massa. Smakar nästan som Nötcréme men inte sött. Blanda ihop och stek lite på varje sida i lite smör. Till det, hallon och kesella som jag blandat i vaniljpulver och lite akaciahonung. "Plätten" smakade inte så mycket men den var mättande.

Foto:Privat

Jag kan också meddela att jag har en vansinnig träningsvärk i magen. Skönt!

Foto:Privat

Idag ska jag på kalas och sen ska jag åka hem till en vän jag känt sen gymnasiet. Det ska bli så kul!
Vi ska laga käk och dricka lite vin och babbla och jag ska sova över.

I morgon ska jag träna med PT-Stefan igen.

2 kommentarer:

  1. Så duktig du blivit på att laga "konstig" mat :)
    Ses på kalaset!
    Kram

    SvaraRadera