Translate

18 mars 2013

Solen!

Nu börjar det likna nåt här i stan. Solen gick upp 5.52 och kommer gå ner 17.57.

+38 minuter ljus tid på en vecka.


Foto:Google

Det var nästan ljust när jag gick ut så nu är det nog sista veckan med reflexerna på för den här vintern. Här har vi även fotot från samma plats som tidigare veckor. Jag skrev förra veckan att jag hoppades få se solen titta upp här idag. Men eftersom jag tog fotot ungefär samtidigt som solen tittade över horisonten så var ju det lite omöjligt...men nästa vecka så...

Den som har lust att jämföra tidigare veckors foto mot detta kan klicka HÄR för att få se tidigare solrapporter.

Foto:Privat

3 kommentarer:

  1. Dina solrapporter är nu väldigt viktiga även på mitt jobb :) Fick ett sms av A-M om det kvart i åtta. Att jag sen har semester och kanske sov, vilket jag gjorde, struntade dom i...:/
    Men snäll som jag är så skickade jag den till dom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det är ju fantastiskt :)
      Ge dom länken till bloggen så kan dom kolla själva!

      Radera
    2. Vet inte om dom skulle fixa det...ingen av dom är nån datanörd direkt :-D
      Dessutom har ingen av dom nån smartphone...
      Men jag är ju oftast där på måndagsmornarna...så då fixar jag det åt dom...:)

      Radera