Translate

08 mars 2013

Småslarvig vecka

Den här veckan är inte helt perfekt om man ser det tränings- och kostmässigt. PT-Stefan är på kurs så vi kan bara träna två pass, mot annars fyra. Men jag PW-ar varje morgon...eller nja...hittlls har jag missat en morgon sen i måndags och det kommer nog bli en till innan veckan är slut. Söndag ligger risigt till då jag ska på fest i morgon.

Det har varit många olika tillfällen den här veckan då maten inte blivit den bästa heller. Men jag äter rätt de måltider jag kan.
Foto:Google
Men vet ni, det börjar kännas helt (nästan) okej att ha nån sån här vecka ibland. Jag är inte lika (hysteriskt) rädd längre att JAG HAR FÖRSTÖRT ALLT bara för att jag äter lite onyttigt ett par gånger. Jag är inte lika (straffande) hård mot mig själv längre när jag "fuskar" lite.

Foto:Google
Jag vet att jag kommer fortsätta att träna och jag vet att jag kommer att fortsätta med min nyttigare mat.

För vet ni?

Jag tänker göra allt i min makt för att jag ska få leva länge, vara frisk och ha livskvalité den tid jag lever. Ingen kan få sådana garantier men genom att träna och äta hälsosamt förbättrar jag mina odds avsevärt.

Men jag har bestämt mig! Jag har gjort mitt val!

Foto:Google


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar