Translate

06 mars 2013

Kommentarer till mina inlägg

Jag älskar att få kommentarer!

Men jag har förstått att många får problem att lämna kommentarer och jag har listat ut att det är i mobilerna det krånglar. Många har trott att jag förhandsgranskar kommentarer och väljer bort dom jag inte vill ha. Så är det VERKLIGEN INTE! Jag förhandsgranskar inte. Alla kommentarer är välkomna, som sagt jag älskar dom!

Foto:Google


Från "vanliga" datorer funkar det bra, även om man måste bevisa att man inte är en robot. Det är ganska sunt tycker jag, att man måste bevisa det då och då...men det var en mer filosofisk fråga kanske som får behandlas i ett annat inlägg...

Foto:Google

Jag har tittat runt lite bland mina inställningar här i bloggen och nu ändrat inställningarna för hur bloggen visas i mobiler.

Kan ni inte prova och kommentera nu, ni som inte fått det att funka förut? Jag skulle bli så glad!

4 kommentarer: