Translate

06 mars 2013

Äntligen

Min gamla diskmaskin var 17 år gammal. Den fungerade...hjälpligt. Jag tror den slutade värma vattnet innan diskning. Det mesta blev ju rent ändå, men ibland inte. Övre korgen hade lossnat också, så vi var tvungna att hålla emot liksom så att inte alla glas åkte i golvet.

Min gamla tvättmaskin har varit trasig i ett par år minst. Den är inte särskilt gammal men hade hunnit gå sönder två gånger. Första gången fick jag ut allt på försäkringen. Men andra gången hade den hunnit bli för gammal. Jag har använt den som hylla till mitt smink och sånt.

Nu har jag köpt nytt och dom kom och installerade idag. Dom forslade även bort de gamla maskinerna.

Nu springer jag runt här hemma och försöker hitta saker att diska och tvätta.

Foto:Privat

2 kommentarer:

  1. Kkanonfina! Tvättmaskinen ser ut som min jag hade i min förra lägenhet. Den var jag väldigt nöjd med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har kört två maskiner tvätt och båda blev rena :)

      Radera