Translate

21 april 2014

Påskträningen

Oj vad det har gått bra och va roligt det har varit. Fem dagar i rad har jag gått upp klockan sex, gått en PW på mellan 45 minuter och en timme, sen gått till gymmet ock kört 15 minuter intensiv kettlebellsträning. Det har givit resultat på flera plan. På det fysiska planet är det faktiskt så att mina armmuskler blivit större, jag ser det själv! På det mentala planet har det varit så himla roligt. Jag trodde inte att jag skulle tycka det. Jag skulle genomföra den planerade träningen men trodde att jag skulle var trött efter typ två gånger. Men jag blev bara mer peppad och tyckte det var roligare för varje dag.

Det psykiskt trötta har dock inte gått över helt. Lite skum känsla att må på supertopp fysiskt men ändå inte vara på topp psykiskt. Oftast går det där hyfsat han i hand, men inte den här helgen. Nåja, nu kommer en ny vecka (på endast fyra arbetsdagar) med nya utmaningar. Jag ska inte träna på gymmet på två dagar har jag tänkt. Jag vill behålla den positiva känslan och vill längta dit...

...hmm

...att jag skulle säga att jag längtar till gymmet...? !! Haha, så lustigt, vem hade trott det för två år sen?


Foto:Privat

Jag belönade mig själv med att bjuda sönerna på middag på restaurang ikväll. Jag åt bra mat, men unnade mig två glas vin. Jag hade förtjänat det definitivt.

Nu är det strax läggdags. I morgon blir det PW som vanligt.

Go'kväll!

Dela gärna min blogg om du tror att nån du känner vill läsa.
E-posta mig på: inifranochut@outlook.com
Följ mig på Instagram: barbro_a
Gilla Inifrån och ut på Facebook HÄR (LÄNK)

2 kommentarer:

  1. Go Barbro, oj vad du är duktig fastän det är påsk. Jag har en utmaning med en kompis att träna så många gånger som möjligt på en månad och förra gången vann jag och jag hoppas vinna även denna gången. Man blir ju så pigg av träning. Ha det gott! Hoppas även Ledarskapsutbildningen gett dig stöd i ditt arbete och hälsa kollegan som gick på samma kurs från mig Catarina på Telia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vilken bra idé att motivera dig med en sån tävling. Maria hälsar tillbaka :)

      kram kram

      Radera