Translate

10 april 2013

Veckans träning och dagens middag

Den här veckan är PT-Stefan på semester. Så för att jag inte ska förfalla alldeles så tränar jag tre gånger med PT-Ian. Det var honom jag hade från början när jag var som tjockast och mest otränad i september förra året. Han får vikariera nu när Stefan är borta. Dom lägger inte upp träningen likadant. När Stefan och jag tränar går vi igenom hela kroppen varje pass. Ian delar upp det i olika delar. Idag var det benpass...imorgon blir det rullstol...

När jag kom hem tog jag fram kycklinginnerfilé från frysen som jag lagat tidigare under nån av mina "laga-mat-orgier". Den är stekt i massor med chilipulver. Till det gjorde jag en salladsröra på avokado, gurka och röd paprika som jag kryddade med svartpeppar och chilipulver. På den varma kycklingen fick mitt hemmagjorda chilismör smälta. Mycket chili idag märker jag...starkt och gott.

Chilimiddag
Foto:Privat

Jag köper alltid färsk kyckling nu för tiden då jag upptäckt att de flesta frysta är mörade med druvsocker och annat helt galet onyttigt för kroppen. Ta er tid att läsa på innehållsförteckningen så förstår ni vad jag menar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar