Translate

06 april 2013

Helgträning

På helgerna försöker jag gå upp 7.30 för att ta morgon -PW. Jag har märkt att min sömn är bättre ju mer regelbundet jag sover. En sovmorgon kan ju kännas lockande ibland men sen jag började träna blir jag bara mosig hela dagen om jag sover för länge.

Så i morse stegade jag iväg i solskenet redan vid 8-tiden. På helgerna försöker jag gå mellan 1 och 1,5 timme.

Video:Privat

Jag ska försöka lära mig att klippa ihop film, men till dess får ni hålla tillgodo med mina kreativa tillkortakommanden.


Videos:Privata


Jag gjorde om det igen efter en snabbrunda i Hagaparken. Det är svinjobbigt men jag återhämtar mig snabbt. Imorgon ska jag prova att endast träna genom att klättra upp och ner. Nån som vill hänga på?

Foto:Privat

När jag kom hem hade jag förtjänat denna helt fantastiska frukost. Yoghurt med krossade linfrön och bär. Naturella nötter och några bitar/skivor opastöriserad ost och kaffe. Ser ni det svarta fåret? Det blev lite förmiddagens tema. På hemvägen passade jag på att handla och när kassörskan slog ut kvittot så blev både hon och jag förskräckta...


Foto:Djävulen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar