Translate

10 mars 2013

Den som inte letar finner...

Jag satt och tittade runt lite bland inställningar och utseende för bloggen. Inte av nån särskild anledning, bara för att kolla vad man kan göra mer.

Upptäckte av en slump att jag kunde lägga till en funktion där man kan "gilla". I gråa rutan under inlägget kan man klicka i en ruta. Flera har tyckt att det borde finnas en gilla-knapp och det finns nu.


Bild:Facebook

Jag blir så glad för kommentarer så fortsätt med det om ni vill. Men jag vet själv när man läser bloggar att en gilla-knapp ibland är mer behändig, när man inte orkar skriva något.

Men jag läser alla kommentarer och har som ambition att svara på alla.

Skön söndagskväll på er allihop. Jag gillar er!

Foto:Google

4 kommentarer:

  1. Woohooo för gillaknappen! Men...hur fungerar den? När jag klickade på den blev den förstorad typ 100 gånger och jag såg bara blått streck på vit botten. / Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. I gråa fältet under inlägget finns en lite ruta att klicka i :)

      Radera